Wednesday 16 November 2011

Kaalukausil on terve Sinu elu? Kas Sa j22d ellu?

Pyhendatud k6igile hirmukarvatele inimestele!

Mina kartsin v2ga palju ja seep2rast paluksin vaadata filmi enne minu postitust: "Into Thin Air":)

Ma armastan neid m2gesid, aga see armastus v6ib Sind ka hukka viia!
Usun, et see oli minu ELU k6ige karmimad kaks n2dalat, k6ige julmem ettev6tmine ning k6ige jahvatamate kogemustega reis! :)

Lihtsalt midagi, mida ei anna unustada... Iial!

Nii, aga siis meie kaunist matkamisest maailma k6rgemaite Himaalaja m2gede vahel!

MA m6tlesin, et ma vahepeal suren 2ra...
Aga k6igest juba omal ajal... HEHE! :)

Esimene p2ev Algus OLI HEA!
Oli v2ga lame matkamine ning me vahepeal ainult t6usime ylesse ja siis j2lle samale k6rgusele tagasi, kus hommikul alustasime, 840m!
6htu veetsime suhteliselt kallis oomajas, kus s6ime nagu juba traditsiooniks saanud Dalbahhti, ehk mis t2hendab Dal(nagu kaste) ja siis riis ning kartul mingis omap2rases kuivas kastmes ja veel picles - ehk m6ned omap2rased juurviljad...
J6ime head Masala teed ning uneaeg k2es oligi! :)
Vaatasime natuke minu LonelyPlanetit ning uurisime, et mis meile reisijuht j2rgmiseks sihtkohaks soovitab!

Teine p2ev - Hakkab pihta, uued s6brad ning
Hiinlased tulevad!!
Juba hommikul algas korralik k6nd pihta, hommikuks s6ime aga minu kaasaostetud DIGESTIVE kypsiseid, mis v2ga v2he maksid ning oli hea hommikuks tee k6rvale syya(ning oli odav ka, ei pidanud hommikusoogiks palju maksma, ainult tee ju)!
Alustasime p2eva rahulikult mooda kaunist j6ge metsa vahelisel teel, kust hakkasime yles k6ndima ja see oli juba p2ris raske, vahepeal tuli pause teha ning hingata ja vett juua. Kui pead treppidest yles k6ndima ja umbes 40-50m koos oma suure VARUSTUSEGA 1200m k6rgusel, ei ole absoluutselt kerge ettev6tmine. Hingelasin igatahes korralikult, nagu ka higistasin...

J6udsime armsasse kylakesse, kus n2gime paljusid turiste pikemat pausi tegemas, tegime meiegi oma l6una siin ja Dal j2llegi meile hambusse l2ks, sest kauplesin selle korralikult alla, meie k6rval istus ka kuri kutsu!!! See v2ike kyla oli niiv6rd armas oma nagu kiviajast p2rit t2navate ja pisikeste majadega. Siin oli vist see, kui yks kana lendas must yle nii, et puudutas oma jalgadega minu kauneid kiharaid...

Olime kahevahel, kas k6ndida peaaegu h2maras(juba) k6rgetel m2gedel edasi suuremasse asulasse v6i siis j22da antud asulasse. Nimelt ei n2inud me eriti inimesi seal ning tundus, et me j6uaksime natuke veel edasi minna! :) Seda me ka tegime! Kalju serval me siis edasi liikusime ligi 1,5h ning ma pidin oma kaasaostetud Trekking Chocolate bar-e sooma, need olid v2ga j6uduandva, yeah! Raske oli see ylesminek, sammsammu haaval oli minu taktika, kuigi

6htuks otsisime j2lle endale oomaja(siin on iga mingi arvu kilomeetri p2rast hotellide ja muude majutusasutustega kylakesed) ning me tegime alati nii, et kysisime korralikult k6ik oomajad j2rjest l2bi otsides odavaimat ning uurides, et kas saaksime soogiostmise korral tasuta oomaja ja see pm tootas, aga v2ga kahtlasesse hostelisse oleks me l2inud, seega liikusime edasi ja j2ime pidama armsasse hotelli, kus polnud eriti rahvast, vaid yks neiu istumas v2ljas!
Meile tehtigi soodushind(kuid mitte tasuta) ning me kaalusime seda ja Ady kohe ytles, et siin v2hemalt teised inimesed ka, seega j2ime sinna pidama. See oli meie PARIM OTSUS terve reisi ajal, arvan ma!

Nimelt meie ukse ees pm oli laud, kus istusid ja ootasid oma toite sakslanne Mary ja londonlane Steve, nendega saime kohe s6braks ja uurisime nende elulugu ja k6ike 6htu jooksul. Lihtsalt saime koos mega palju naerda ja 6nnelikult yksteisega aega veeta.

6htusoogiks jagasime Ady-ga 6llet ning s6in mina Dali(mis polnud just parim!), teised aga muud head nagu nuudleid ja Mary lasanget
^htu mooduski meil peamiselt sellega, et m2ngisime v2ljas kaarte ning ootasime HIINLASI!
Ehk mingi kelner oli maininud suuotsast, et hiinlased on tulemas, sest tema mainis, et mingid inimesed on tulemas ja neid on MEGA PALJU!No loomulikult on mega palju ! Ja siis me ootasime ja viskasime pidevalt nalja, kui nad 2kki ykshetk 40 hollandlast sisse vajus, neid oli kohutavalt palju ning k6ik nende pakikandjad jms, v2hh!!! :)
P6genesime kiirelt oma ruumi 2ra, ajaaa... Vahepeal natuke tegin venitusharjutusi siin ja siis ma purutasin meie toas yhe klaasi, p2ris haige eksole ja siis me kolisime teise tuppa, kus olid suured 2mblikud ja siis kutsusime mehe, et aja v2lja!! Ta tappis 2mblikud 2ra! Kultuuride erinevus NO!

Kolmas p2ev - HULLUMEELNE! MINA OLEN HAIGE!

Kolmandant p2eva alustasime Adyga kahekesi koos rahulikus tempos lauskmaal jalutades.
Ja siis 2kki n2gime koske, v2ga kaunis ning j2in seda vahtima ning kaameraga(mis mul oli kohe ymber keha, mitte kotis) pilti tegema asudes, KUI Ma 2kki vastu kivi p6rutasin oma lahtise jalaga. Ohh jahh, verd VOOLAS LAUSA! Ja nii see jalakarambula pihta hakkaski!

Siis tulid mingid jubedad loomad, tegelikult p2ris mitte, tulid need vahvad ponid j2lle karjas! Ehk siis siin v2ga korralikku dziibiteed pole, siis ponid viivad k6ik vajaliku kohale. Kuigi see autotee varsti tuleb ja siis pole matkal enam endist v22rtust! :) Minul aga see tehtud!!! :D

Sain siis k6rvale mindud ja oma haava puhastatud ja plaasterdatud, j6udsid meie s6brad ka j2rgi ning l2ksime koos edasi. Me ei suutnud aga v2ga kaua koos tempot pidada ning siis nad l2ksid ees 2ra, lubasime l6unalauas kohtuda. :)
Ja enne l6unat, see oli jube, 75m otse ylesse, ma k6ndisin sama aeglaselt nagu tigu, vaikselt ja rahulikult. :D

Ylesse j6udes tuli nii suur h2da, aga kus Sa Teed, inimesed ymber, puid-p66said ka pole! Eks siis hoia ja punnita elu eest!

K6ik mis mind tervel teel elus hoidis, kui ma yksinda k6ndisin oli BIEBER, sest kummitas mind kohutavalt ning ma kogu aeg m6tlesin, et oleks ma vaid oma kallite(baby-dega) koos!! :) :) :)

^htul m6tlesin ma, et ma ...T2IENEB!!!




No comments:

Post a Comment