Monday 7 November 2011

Welcome to Paradise! :)

Paradiisiks v6ib seda t2itsa nimetada.
M2ed yhel pool, p2ike m6nusalt silitamas k6rgustest, kaunis sillerdav vesi teiselt poolt ning m6nusad inimesed Sinu ymber! Oh kui hea olla Nepaalis!

8.oktoober - v6nnv6nn s6idamme...
Saabusin ma Pokharasse p2rast pikka s6itu l2bi m2gede Nepaali pealinnast Kathmandust, ehk turistibussiga laup2eva hommikul, kus bussis oli VAID 5 turisti(ehk mina ja 4 prantslast).
Kah meil turistibuss, pigem mingi suguv6sa buss umbes, et mina ja minu 20 sugulast l2hme teistele sugulastele kylla, v6tame parem turistibussi ning saame k6ik endale ise koha valida ja voila(nagu need asjad k2ivad siin).
S6idu yle ei saa v2ga kurta, kuigi pikaks venis ning peatused toiduks olid mega kallid!

J6udes bussijaama tahtis umbes 10 inimest mind oma hotelli s6na otseses m6ttes : "rebida", kuid minu rahakotti nad ei saanud pugeda, sest liiga 6huke see...

Leidsin ma endale suurep2rase majutuse, p2rast kui olin Lonely Planeti variandid l2bi uurinud ning teised k6ik mulle v2ga suurt 500 lehvitasid yhese toa kohta. :D Ei ait2h oleks ilus vastus! Ma vastasin lihtsalt : NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!

L2ksin oma giidiraamatu j2rgi siis r66msalt k6ige odavama oomaja poole, mis kahjuks aga oli rahvast tulvil ja seega polnud v6imalik! Paari minutit varem oli yks vahva noor h2rra(13.a. vana) mind kutsunud oma v2ikesesse kodumajutusse, kuhu ma siis hiljem ka l2ksin. Ainult v6i siis ka ysna palju 200RSi oma toa eest. WC-d ja Dussi peab jagama, aga saab kuuma dussi alla ka minna...

L2ksin ma siis oma kodumajutusega(kus toad ymber pisikese multifunktisonaalse aia) suhtlema. Ehk r22kisime juttu oma vahvate kahe omanikuga, kelleks kaks last(vanemad tootavad lisaks poes). Nad olid yliarmsad!!!

N2gin ka yhte sakslast naaberruumis, kellega ka kohe tutvust tegin ning ta tegi oma mingit erilist narkot seal v6rkkiiges(mis tundus nii m6nus olevat, no kiik ikka!). Pakkus ta mullegi, aga ma ei tahtnud v2ga ega v6tnud seda vastu!
Aga suhtlesime ja ta tundus huvitav inimene, reisinud l2bi Nepaali ja Indias ja Tais ja ka mujal, v2ga huvitav oli kuulata teda...

L2ksin hiljem v2lja ning ostsin endale syya(v2ga odavalt) ning k2isin internetis! :)
6htul leppisime sakslasega kokku, et ta j2rgmisel hommikul mulle tutvustab oma 2 kuu tegemisi Annapurna Circuit trekki tehes...
P2ris enne magamaminekut r22kisin ma lastega ligi 1h ja nad on lihtsalt imelised, panid mu mitmes asjas paika. Ma reaalselt naudin v2ga sygavaid vestlusi arenenud vahvate noortega, kellel on oma arvamus ja ma ei ootagi, et k6iges! Lihtsalt tundsin, et ma nii mitmeski asjas olen paika pandud, mis on v2ga hea...

9.oktoober N2gin ma lumise tipuga m2ge!!!

Hommik nagu ikka...

Planeerisime Sarangoti asja sakslasega, kelle nimeks oli Shiva Mandela! Hmm, eksole! Shiva on nagu hindu jumala nimi, katusega s siis seal.
L2ksin Sarangoti, mis on siis Pokhara linna k6rval yks armas m2gikyngas, kust n2eb v2ga k6rgeid m2gesid suure panoraam vaatega(pildid k6ik FB-s yleval!)...
Kui ma v6tsin bussi, siis pidin minema bussi katusele ja seal s6ita oli p2ris hirmus vahepeal, sest alla vaade oli jube ning inimesi katusel niipalju, et k6ik olid seljad ja muud asjad vastamisi ja siis 2kki tuli see 2ra... MA n2gin M2GE! Lihtsalt imeline... See oli nii kaunis, kuigi pilvede vahelt, lihtsalt kaunisss...
P2rast bussis6itu tuli veel k6ndida ylesse m2etippu, aga ma h22letasin rolleri peale ning sain tasuta s6idu. Teel tippu leidsin ka omale sobiva oomaja ning s6ime ja j6ime koos oma uute s6pradega teed(nad kadusid kiiresti!).

Oosel, kui ma magasin, vaatasin aknast v2lja ning kuuvalguses s2ras pisut neid m2gesid, lihtsalt vapustav, p2riselt kaaaa!

10.oktoober UUED ja v2gevad inimesed...

Hommik oli lihtsalt kaunis selle meeletu p2ikeset6usuga, kus n2ed m2gesid, p2ikest ja udu kogu Pokhara kohal, vapustav! Pildid r22givad rohkem siinjuures.
Yleval vaateplatvormil kohtusin Shivaga, kellega koos ka hommikust s6ime ning leppisime kokku, et ma v6tan tema ruumi meie kodumajutuses yle!!!
Tulin Sarangotist tagasi, k2isin ennem veel kohalikus supermarketis, kust ostsin endale odavalt syya ja muud kraami oma matkaks valmis, sest kavatsesin ju j2rgmisel p2eval matkale minna!!!

6htul oli meil v2ga huvitav paadis6it j2rvel, mis oli lihtsalt imeline. Nimelt lihtsalt tagasitulles m2ngisid lapsed selle inglasega kaarte ning p2rast kaardim2ngu uurisin, et kas palju kaotasid ja siis arenes jutt edasi ning olimegi juba Beniga ning tema s6bra Adrianiga paati ostmas j2rve kaldal. Ja mina m6tlesin oma raamatut lugeda j2rve kaldal koos oma Digestive kypsistega, mis on mega odavad(teistega v6rreldes, aga enam neid suhu ei topiks - nendest palju pikemalt j2rgmises postituses!).
Paadirallile omaselt m6tlesin Tartlasena, et teeks pulli ja actionit ning vees6da l2hedal asuvate paatidega, asi tehtud! Ainult et see armas perekond polnud v2ga 6nnelik m2rjaks saamise yle! Kujutada ette seda on raske, aga ma lihtsalt proovisin neid hirmutada oma labidaga v6i noh aeruga(siin natuke teistmoodi need asjad) ja siis kogemata suur kogus vett kaela neile lendaski. Ja p2rast yhtedele kohalikele tyypidele niisamuti, kes p2rast k2ttemaksust meid j2litasid ja vastu loopida tahtsid, aga me olime kiiremad. Hehehe!

Kuigi me kuivaks ei j22nud.... Sest Adrian m6tles ujuma minna ning me siis Beniga, et noh kui neiu n6uab, siis teeme sama j2rgi ja vees me olimegi, p2ike loojumas m2gede varjus ning soe 6hk + paras vesi = imeline kooslus. Kuigi vesi natuke reostunud, siis oli asi v2ga v22rt ja m6nus esimene ujumine reisil ka tehtud!!!

P2rast tegime v2ikese 6lle koos ning r22kisime niisama yksteisest, oli p2ris huvitav teada saada nende kohta. Huvitavad inimesed ning meil l2ks nii l6busaks, kui Laigu p2rast yhte 6llet v2ga jutukaks muutus! :) Teadagi jutukad veidike purjus eestlased! Siinmail k6rguse t6ttu + ma polnud ammu alkoholi joonud, kiire chillbill algas...

Ja siis me r22kisime SELLEST! Matkamisest. Nimelt minul oli t2nu Marge-le tehtud plaan minna Annapurna Sanctuary trekki tegema ning isegi oli mulle abiks olnud igast asjadega muutsin ma plaane, kui ma kuulsin Beni seiklustest ning olingi valmis Adrianiga matkama minema.
ylichill 6htu oli, p2riselt kaaa...
11.oktoober
Viimased suuremad ostud, nimelt tahtsin ma v2ga h2sti valmistuda oma reisiks, seega ostsin endale l6puks ometi k2ter2tiku(v2ga heast materjalist-yliv2ikene kokkupandult ning kiirkuivatav), mytsi jpm.

Leidsin yhe armsa koha, kus ma Tiibeti muusikat(TIBETAN CLASSICAL nimeks) kuulasin(MINU T2IELIK LEMMIK, lihtsalt kuulad ja sulad-sulad-sulad), p2ris m6nus(parim!), peaks ytlema!! :)

Ja p2ev lihtsalt l2ks, kui ma netis olin... Tegin endale ka loa 2ra, et saaksin yldse matkama minna, ligi 30eurot k6ik asjad kokku maksid. Tohutu summa, kas pole?!
12.oktoober

2ratus, pesu ja asjade mega kiire pakkimine. 6nneks sain natuke lisaaega ka Addy-lt! :)
Ja mis me hommikuks s6ime! Pagari2rist m6ned pirukad!!! N2mm-n2mm-n2mm! Nii h2id pirukaid ma pole AMMUAMMUAMMU saanud. Shokolaadiga jms tehtud(DanishPie vms)... Hiilgavalt hea! Proovisin veel juustukooki, aga see eriti Eesti toodetele vastu ei saa!

Ja olimegi juba mikrobussis, mis meid r66msalt m2gede poole viis! Meil polnud(v6i v2hemalt mul) mingit aimugi, et kuhu me l2hme ja mida me tegema hakkame. Ehk kyll ma yldjoontes ikka teadsin, et matkama, k6nnime jnejnejne, AGA et SELLINE HULL ekspeditsioon algab polnud ma 6udusunen2gudes ka n2inud! OUU MAI GAAAD!!!

L.

No comments:

Post a Comment