Monday 27 February 2012

OMGOMGOMG - Ma armastan seda maailma ning eriti just selliseid olukordi!

Juhtum, mida ma ei saaks elu sees unustada...
Armastan maailma selle naljakate ja v2ga "akward" situatsioonide eest ning et just need postiiviselt l6ppevad... Samas on lugu v2ga 6petlik!

Alustasin oma reisi Indiast, kuhu olin varakult juba lennujaama kihutanud, et seal enne lendu veel p66nata. Magasin paar tunnikest ja sain oma check-ini tehtud nii armsalt..
Nimelt kaunis neiu, kes mind seal vastu v6ttis oli v2ga r66mus ja kohe kysis, et millist kohta ma soovin lennukis... Minu vastus oli ikka, et n2eks v2lja ka, oleksin v2ga 6nnelik ja tehtud. :)
Mul olid p2eval ostetud v2ga head marjad turu pealt, pakkusin neid tallegi, vaikselt punastas, nii armas... Ja ma siis v6tsin Indiast lahkumise paberi ISE ja siis ta ytles, et kyll ta mulle k6igest r22gib ja annab. Ma ytlesin, et VERY NICE, VERY NICE! "What is nice!" Muahaha! "Everything is nice!"
Ilmselgelt pole ma juba peaaegu 5.5 kuud lennukiga lennanud ja see oli nii 2rev hetk noo...

L2ksin l2bi k6ikide kontrollide ja immigratsiooni mees oli niiv6rd pahas tujus, ise veel valisin, et just tema j2rjekorras passida..

Taisse maandunud, meeletu! :) SOE!
Ilus lennujaam ja maailm on nii kaunis, magasin lennukis m6nugaa...

Keegi midagi meile ei 8elnud, et mida nyyd tegema peaks ja ma siis kysisin mingilt tibilt seal kuskil nurgas, et noh, et kui ma olen viisavaba 15 p2eva, et kas siis l2hen siia "immigration" j2rjekorda??? Tema muudkui, et jah, aga siia jeps! Ma siis seisin seal umbes 20-30min ja lugesin oma raamatut ja hoidsin ikka oma j2rjekorda, pyydes mitte kedagi vahele lasta, sest trygida meeldis nagu paljudele!

J6udis j2rjekord minuni ja l2ksin siis v2ikese majakese juurde ja kiisusilmad peas vaatasin talle otsa, kuid mind saadeti MINEMA! Sina pead tegema viisa! Noh jah, eks ma siis teen, kyll aga m6tlesin, et mida see v2lisministeerium meil valetab, et ytleb kodukal, et 15 p2eva on viisavaba Eesti kodanikule! Aga eks ma teen siis viisa 2ra noo..

K6ndisin kibedal sammul k6igist j2rjekorrast m88da v2ltides neid ylenaeratavaid pilke s6numiga : "Loll, t6mba jah uttu ja tee endale viisa!" :(

Jalutasin "Visa on Arrival" juurde ning m2rkasin, et "Visa Fee 1000B" - mis t2henab, et ma pean maksma 25 eurtsi umbes viisa eest. Noh okei, eks ma siis maksan. Mis aga selgus?
Kel raha pole, olen mina! Muaahha! M6tlesin ma...

Kysisin, et kas see k6ik ikka t6ele vastab ja ma ei uskunud, et see t6esti nii on! Ma olen rahvusvahelisel alal, aga Taisse ma ei p22se, hmmm.. Nad soovitasid mul kohe minna infosse ja kysida sealt abi, nt lennukompaniilt mu pagas kysida, et sealt pangakaart k2tte saada ja siis raha v2lja v6tta!

Seadsingi oma sammud m6nusalt infosse, kus istus kyllaltki kena neiu r66msalt toolil(sukad olid katki ja jalad pepu all toolil) ning kohe valmis mind aitama. Selgitasin siis olukorda, kus mul on raha suures pagasis teisel pool seina ning et mul muid v6imalusi pole raha saamiseks ju, s6ber(CS), kes elab teisel pool linna, number on mul olemas.

Helistas kohe IndiGo lennufirmale(kelle kaudu ma lendasin!) ja neid ta k2tte ei saanud.
Uuris veel mitu korda, et miks ma raha sinna j2tsin ja miks ma ei saa ikka oma s6brale helistada. L6puks paiskasin v2lja, et ta pole nii hea s6ber!

Ja siis ta ytles need kuldsed s6nad:
"There is NOTHING I can DO!
IF you do not have money and you do not your friend number!"
Ma vastu : "I know my friend number, but I will not ask him to come here!"
"Okay, then I cant do anything for you!" vastas mulle.

L2ksin vahepeal v6tsin viisapaberi ning hakkasin ma seda t2itma, tema samal ajal proovis veel k2tte saada kallist lennufirma t88tajat...

"If you dont know, you dont have money, you do not know and have no money... I cant do anything!", lausus ta uuesti!
Ma t2iega naersin omaette, et kuidas selline neiu saab siin yldse t88tada ja kuidas mu "suurep2rane Tai alguse sai - lihtsalt mingi naine mulle ytleb, et kahjuks siia j22tegi v? :D :D

L2ksin vett v6tma ning tagasitulles mulises ta p2ris pikalt minu juuresolekul oma kutiga(vist) ning minust ka r22kis - alati siin v2lismaal ytlevad ju : "Foreigner"! Muahaha! Olen ikka nii staar, et kogu aeg r22gitakse... Ootasin ja kysisin vahepeal, et kas ta saab mind yldse enam aidata, et ma v6in mujalt ka abi otsida ju. Aga jah, ootama ma pidin, tal oli mulle yllatus!!!

OOYEAHHH!!! Yllatus tuligi...
Saabus ammuoodatud IndiGo lennufirma t88taja, kes peaks mind aitama, pm minu pagasi siia poole piiri toimetama.... Tema uuris olukorra yle ning pidin talle oma tagasilennupiletit n2itama, ytlesin vaid, et ma l2hen ju Kambodzasse, pole seda vaja! Ja tagasilend toimub, olgu ta rahul!

Liikusime siis internetipunkti poole(vist), kus pidin talle n2itama oma tagasilennupiletit!
Ta ytles ka, et kui ma viisat ei saa, siis pean minema tagasi Indiasse, esimese lennuga.
Mina j2llegi, et Mism6ttes tagasi Indiasse?
Ta vastas, et egas ma siia j22da saa.
Ma ytlesin, et kui Sa mind ei aita, siis ma otsin inimesed, kes seda teevad - rahaliselt! Ja seda ytlesin p2ris kurjasti, paljude teiste turistide silme ees, peatades meie k6ndimise.
Ta vaikselt vastas, et l2hme ja vaatame asja.
Mul oli vaikselt juba pisar silmas, kuigi olukord oli minu jaoks naljakas ja samas p6nev ning ma olin kindel, et ma saan raha kogutud ja Taisse mind lastakse!!!
Tee peal veel korrutas, et mida Sa j2tad siis raha oma pagasisse ja alati tuleb kaasa v6tta(v2ga 6ige!), aga MIDA SA KORRUTAD SEDA 10x. Saan ise ka sellest juba aru. Ja ytlesin ka talle seda p2ris kr6bedalt, mispeale ta maha rahunes...

Hoopis j6udsime j2rgmisesse lennuinfosse, kus mind uuesti yle kuulati ja abi YRITATI anda! :D
Kogunesid 10kond inimest, sh vaid yks mees antud lennufirmast minu ymber k6ik p6rnitsedes ja kuulates...

Tegi mulle kutt ettepaneku n2idata oma tagasisidepiletit tema UHKES iPhones ja kysisin seepeale mitte yldse ylbelt, et kas see on ikka turvaline. Seepeale sain peapesu, et mida ma siin hyppan, mingu siis internetipunkti v6i j22gu siia(e. lennaku tagasi!). Neiud rahustasid ta maha, aga hyppas seal veel pikemat aegagi oma keeles p6risedes... Muahaha, mu syda lihtsalt naeris... Lihtsalt naersin omaette, n2gu v2ga t6sine, vajan ju abi noo!!

"What is your last words?" ytles seesama gaylik mees mulle, kes samuti t88tas vastavas IndiGo lennufirmas, kellega ma pidin suhtlema.
Ma vastasin, et MIDA? Mis minu viimased s6nad? Kas Sa 2hvardad mind v6i?
Ilmselgelt ta seda tegi! Ma kysisin, et mida ta sellega nyyd 8elda tahab? Vastas, et kui ma 24h jooksul siit kadunud pole, siis tuleb politsei, v6tab mu kinni, viib aresti ja saadab mu esimese lennuga Indiasse tagasi. Ma naersin vaikselt! :D
Samal ajal omaette m6eldes, et 1h p2rast ma siin lennujaamas enam pole. V6i noh 2h maximum!!!!

Ja siis yks neist naistest ytles, et nemad ei saa midagi teha, et mida ma nyyd teen. Ytlesin, et ma hakkan raha koguma inimeste k2est ning siis teen enda viisa 2ra ja maksan inimestele tagasi. Sain vastuseks, et keegi ei anna SULLE raha, keegi ei tunnegi Sind ju! Ma vastasin, et kyll ma saan, tahad veame kihla v? Teda see v2ga ei liigutanud ning ma kysisin, et kas see on k6ik nyyd? Rohkem te mind aidata ei saa? Ei, oli vastus ja mina minekut tegingi, m6ttes vaid strateegiad, kuidas ma raha koguma hakkan ja kellelt ja kuidas ma kysin.

Ainuke mure mu pead valutas oli see, et mulle lubati vastu tulla autoga yhte metroopeatusesse ja lubasin varem helistada, kui maabunud olen. Mida ma aga teinud ei olnud, oli k6ne! Ja mulle ei meeldi, kui inimesed minu p2rast ootavad v6i muretsevad, saan ju alati hakkama...

Teel kiire sammuga "Visa On Arrival" punkti poole! :)

Ja lahendus mu situatsioonile j22b veel ootele...

No comments:

Post a Comment