Friday 30 September 2011

AgraAgraAgra(24.-26.september)... Taj Mahal ja EI MITTE MIDAGI MUUD!!!

J6udisin Agrasse 24ndal v2ga hilja 6htul ning v6tsin Goverment Taxi(autorickshaw) oma Lonely Planeti soovitushotelli.
Teekond rongijaamast oli mega pikk, ligi 20min ja ca 10km! 6nneks mul oli vaid 80RSi hind...

Hotelli ette j6udes, n2idati mulle kohe ruumi(ehk vihje on: alati vaata oma ruumid yle, enne kui ostad!). Kysisin hind 200RSi, vastati - EI! 400 RSi mingi toa eest, kus polnud ka bathroomi. EXCUSE ME!
Tegin kiirelt s22red ning l2ksin maja ette, kus mind mingi taat kutsus oma hotelli vaatama ja ma ytlesin, et minu hind on 200RSi ja k6ik! Saingi! Ostsin kohe kaks ood...

6htul n2gin veel yhte tyypi kimumas suht minu ruumi k6rval, seal nimelt k6ik avatud jne, ehk katust pole peal seal, kus katust vaja pole(ehk tubadel katus, aga koridoril nt mitte) ja v6iski kimuda. L2ksin juurde ja uurisin, et mis ta teeb, kus ta tuleb ja mis chillib siin. Natuke tegime juttu ja p2rast ta l2ks juba magama, mina v2sinud polnud ning panin jalad toole ning ruttasin l2bi linna. Uurisin hindu, uurisin 6llepoe kohta, uurisin niisama ringi v2ljas.
K6ik tundus selline tavaline, ainult et rohkem lehmi, koeri ja sodi - kui Delhis n2gin!

Hommikul seadsin 2ratuse endal kella 5ks, et j6uaksin k6ik valmis, enne kui kell 6 Taj Mahali vaatama l2hen. Taj Mahalist, aga eraldi postitus, on ta seda ju v22rt...

P2rast Taji l2ksime Korea tyybiga v2ikest uinakut tegema ning leppisime kokku, et kohtume kell 12 siin diivanite juures. Mina veel tegin oma joogaharjutused 2ra ning v6tsin v2ikese dussi niisamuti. Ja oh mis imet, kohtusime 6igel ajal 6iges kohas. Tema tahtis minna AgraForti minna vaatama, aga mulle ameeriklanna soovitas seda mitte teha. Ei lasknud ma ka oma huvil ja kirel vanade linnuste vastu v6itu saada ning ma EI ostnudki 250RSist piletit sinna. Korea tyybi saatsin aga enda eest pilte tegema jne, ise l2ksin juba mingisse k6rvalolevasse soogikohta.
Ta oli nii viisakas, rahulik, mitten6udlik ja vahva tyyp!!!

Kui ma kohvikus istusin ja oma vett j6in, mille eest maksin 20RSi, siis nautisin igat veetilka sellest, kuigi suutsin kaubelda tavahinnaks oleva 15Rsi peale, siis l6puks kui ta ytles, et "tourist prize jnejnejnejnejne", siis andsin talle 5Rsise tagasi, olgu 6nnelik, minugi poolest. Oligi! :)

P2rast r66msat karjumist, kus k6ik kolm restorani endale klienti kutsusid parklas liikuvate inimeste nimel, siis tuli minugi lauda 3 noormeest, hindud, ruumi lihtsalt polnud oma lauda omada, noo... :D
Tuli v2lja, et v2ga huvitavad tyybid, kuigi jutt algas p2rast tutvumisringi seksiga, et umbes "Tahad ma sebin Sulle 1(p2rast juba 2 ja 3) hindu naist ja teete 2ra?" Mina mingi : "Hallooo, kui ma tahan, siis saan ise ka need hindu neiud maha niita!!! Saate aru?"
Aga edasi l2ks jutt juba meie kaunite naiste peale, keda ma siis k6vasti kiitsin ja k6iki kylla kutsusin. Ja nii ma nendega seal vestlesin ja tellisid ning jagasid nad sooki minugagi, mis oli v2ga r66mustav...

Minu Korea tyyp ilmus j2lle v2lja ning me liikusime vaikselt edasi kesklinna poole, et mingi sook krabada kuskilt. K6ndisime ligi 30minutit, kuniks me v6tsime minu initsiatiivil rickshAW ja me l2ksime r66msalt oma hotelli l2hedale, et siis seal syya, v2ga s6bralikus backbackerite restos, aga sealne sook polnud kiita absoluutselt.

P2rast sooki m6tlesime teha m6ne v2ikese puhkepausi, et seej2rel edasi marssida p2ikeseloojangut vaatama! :)

Jajah...

Nii asi l2ks, et mina magasin r66msalt ja 2rkasin, kui juba pime oli! Ohh kui vihane ma olen enda peale(tegelt natuke vaid!, sest ongi p6hjust tagasi minna)...

Koputasin tegelt isegi ta uksele mingi 6 paiku, et l2hme umbes katusele, aga siis ta ei vastanud ja ma m6tlesin, et mul on aega homme ka minna juu ja enne rongi nautida p2ikeseloojangut teispool kallast Taj Mahaliga...

P2rast kella 8 paiku vaatama minnes oli ta kadunud, ilmselt l2ks internetti, m6tlesin ma. L2ksin tagasi magama, p2ev oli ju mega raske!!!

Enne kui magama l2ksin, siis ta juba magas, n2gin lukust, et seda polnud ukse ees ning ma kirjutasin talle kirja, et ta on tore ja et ta v6iks ikka mulle pildid saata k6ik! :D Hehe!!! :)

Hommikul enne minekut oma suure kotiga(magasin j2lle mingi mega kaua), ja juba mitu korda koputati, et teeksin juba s22red sealt. S6in veel hommikust ja nautisin Taj Mahali vaadet...

Aga vahepeal sain ma ka v2ikese paberilipiku oma Korea s6bra aadressiga, ma olin nii 6nnelik..

P2rast hommikust l2ksin ma bussi peale, et Fatekhbur Sikri minna, sest see on meeletult suur ja mahaj2etud linn Sultanite poolt. Pildid tulevad varsti-varsti-varsti! :)

Bussis6it sinna oli p2ris l6bus, hehe... Kohapeal sain natuke kylma j2lle(neist tyngadest teen ka varsti yhe postituse!), sest ostsin mingisuguse giidi, 70Rsi eest(1euro umbes, ei ole palju), aga ta n2itas mulle VAID TEMPLIT, mis oli tasuta, mitte aga lossi, kus ma iseseisvalt kondasin mega kaua.

Naljakas oli vahepeal see, et mingi kooligrupp tuli ja siis kutid trygisid, et minu k6rval pilti teha! Vanemad lastega tulid minu juurde pilti saama, ma ise oli just teel WC-sse, hehehehe....
Staar & kuulsus missugune...

6htul tagasi bussiga j2lle ning veetsin aega netis, enne kui tuli minu m6nus rongike.
Ostsin teepealt kaasa veel soogi(kus ma vaatasin kriketit, mis naljakas asja puhul on see, et reklaami on REAALSELT rohkem kui kriketit, sest seal pidevalt pausid ja siis kiiresti n2idatakse j2lle 3-4 sponsorit 2ra jne, kogu aeg sama joru, vahepeal m6ni look magatakse ka sellep2rast maha) rongi, mis oli mega hea, rongis magasin nagu kott, t6esti SUPER uni oli...

Agra oli yks v2ga m6tetu linn, sest seal polnud mitte midagi muud peale Taj-i nagu reaalselt! K6ik ylej22nud oli vaid yks suur turistil6ks!!!!

Seega v6tke endale yks 6htu-p2ev kus olete seal, mitte rohkem, minu julge soovitus, kuigi see mahaj2etud loss 37 km eemal Agrast oli seda v22rt, v2ga m6nus paik...

Kallistustega Indiast,

Laigu :)

No comments:

Post a Comment