Tuesday 13 September 2011

Esimene p2ev Indias 13.sept : "Sa ei sobi Indiasse, kohe kindlasti mitte!" :D

Ohhhoooo...

Alustangi enda reisi veidi ylevaatlikumaks postituse tegemiseks, kui seda s2utsumine Twitter teel.

Kokkuv6tteks kiiresti 2ra, kes lugeda ei viitsi:
Elu Indias on midagi v6rratut!!
Olen ilusasti hoolitsetud toidu, peavarju ja dussi ning vahest ka internetiga.

N2dal algas t2pselt umbes 12 p2eva eest Tartust, kui alustasin h22letamist P2rnu poole ning sealt edasi Riia lennujaama, et lennata l2bi Kiievi Delhisse. Seal v6eti mind kenasti vastu p2rast ood lennujaamas vahvate inimeste poolt, kelle juures juba pikemat aega olnud olen. K2inud isegi yhel p6neval ekskursioonil ja s6itsin pika maa maha, et nautida v2ga p6nevat linna.

12.september
Oosel Riias bussi peale astudes kysin ka kohe esimeselt mehelt samuti raha, sest mu enda 1 latt oli kadunud. Antud inimene kohe andiski ja kutsus mind p2rast ka enda k6rvale istuma. Me s6itsime ligi 30 minutit ning teekond oli ylip6nev. Nimelt kutt ise oli Moskvast ja mul oli suurim hea meel r22kida yhe m6nusa venelasega Venemaa asjadest. Sai palju rohkem selgeks asju, mida meie meedia ei kajasta yldsegi!

Lennujaamas suutsime me veel j2tkata oma p6nevat vestlust ning isegi hiljem, kui olin magama l2inud, siis leidis ta endale vestluspartneriks paar leedulannat, kellega ka mina hiljem suhtlesin. P6nev!

Lennupiletid sain ma kergesti k2tte ja pagasi eest juurde maksma ei pidanud, see pidi AirBalticu asjus erakordne olema, oligi, sest kysisin ka eelnevalt lennujaamas AirBalticu infost, et kas ikka on pagas included. Yes! :D I was SOOO LUCKY!!

L2ksime siis kenasti lennukile, k6ik tundus vaid nii hea ja 6ige olevat.
AGA - tegelikult oligi. Hehe, ma magasin lennukis m6nuga ning 2rkasin juba pilvedes ning Kiievis, soojas riigis.
Ootus2revus oli niiv6rd suur...

T6esti soe oli! Vahetasin m6ned eurod Ukraina rahaks ning l2ksin linna, sightseeing.
Sain isegi internetis 2ra k2ia, n2ha Euro2012 reklaame ning meeletuid pilvel6hkujaid ning luxautosid. Poest sain odavalt syya osta, kuigi mind taheti varastamise eest kinni panna, sest k2isin ma ju ainult kilekotiga ringi, ylej22nud asjad olid ju pagasiga j2rgmise lennu ootel...

Lennuni oli j22nud veel v2ga v2he aega ning ma tundsin ennast v2sinuna. Tahtsin magada, aga ytlesin kogu aeg endale - kedagi Sa ei koti, seega keegi Sind ylesse ei 2rata, kui pardale minek on. Stay up!

Ja j2rgmine hetk olingi ma esimene, kes lennukile p22ses(v2ike m2rkus, VIPid olid ammu juba ees ootamas). Esimene, kes oma kohale sai. Minul oli naabriks tore naisterahvas Ukrainast, kes mind ikka p22stis teatud olukorras, kui ma kogemata oma pikkade jalgadega eesolevale naisele p6rutasin vastu jalgu ja see kobisema tuli. Vene keelt mitteoskav P6hja-Eurooplane... hehe!!!

Lend oli ylim6nus ning 2revus aina kasvas ja ma nautisin neid kauneid vaateid ja Himaalaja tippe, v6rratu!!!
Syya sai ka isegi, taimetoitu - suht norm, kuigi India toit see kyll polnud. Kysisin isegi juurde ja sain kartuleid, n2mmi...

13.september

P2ev algas lennujaamas kell 2 oosel. Ma sain kuidagi edastatud yhele CSile, et ta tuleks mulle vastu ja me saaksime tema juurde minna, pidi oma kellegi sugulase saatma mulle vastu. Mis aga juhtus, et ta oli veel kirjutanud(mida hiljem lugesin), et lennunumbrit tahaks vms, et teaks umbkaudselt, et mis ajal j6uan, 2kki hilinen vms... Aga jah, seda ma ei andnud! Ja see, et ma l6puks, p2rast pikka ootamist oma koti leidsin ja t2iesti tervena pagasiribalt, oli midagi ylim6nusat. Aaa jaaah, enne kui ma veel sinna olin j6udnud t2nasin ma k6ige v2gevamaid ingleid sellise v6imaluse eest! India is here, YESHH!!!
Ma r2ndasin m6nusalt ligi 15min vist mooda seda PIKKAPIKKA lennujaama passikontrolli. Viisa oli k6ik norm, aga lihtsalt, ehh, noh, kus ma siis elan ka Delhis... LOL! Mida ma vastan tyybile? V2ike 2revus tuli juba sisse ja kihelus, et kas ikka lubatakse kohe riiki, kunagi ikka lubaksid, p2rast ood ylekuulamist vms...
6nneks oli k6ik OK, kui ytlesin, et netis aadress ning linnas l2hen netti ja uurin v2lja ning l2hen tema juurde. Samuti ka Varanasis s6ber, kui ta kysis, et kas ma reisin ka kuskile... Rofl... Ikka reisin!!!

V2ljudes ja moodudes k6ikidest kontrollidest, sain ma v2lja, lennujaam ise on suurep2rane, vb natuke liiga kylm, nagu ikka Indias kohaselt, k6ik peab olema meeletult kylm, kui siseruumis oled, siis tunned ennast "h2sti"...

L2ksin siis r66msalt p2rast otsinguid oma CSi(www.couchsurfing.org - v2ga hea veeb tasuta oomajade ja giidide tarvis) j2rele, keda ma aga ei leidnud. Muide igal pool on s6durid koos varustusega, mis t2hendab yhte suurt pyssi, millega Sind 2 sekundiga tappa v6imalik ja mitu korraga. Alguses oli see p2ris hirmu2ratav, aga see k6ik turvalisuse, Sinusuguse blondi tarbeks.
V2ljas oli SOEEEEE -- oohhh kuidas see mulle meeldis, kuigi suur kott seljas ja mitte k6ige paremad riided seljas, oli see NIIIIIIIIII m6nus. Selline soe pahvakas n2kku... YEAHH!!!

Vaatasin, et kaval oleks mingi metroga v6i bussiga minna, aga siis need kavalad suslikud taksojuhid suutsid mind 2ra segada ja oelda, et bussi vms enam kell 3 oosel ei soida, ega vist soitnudki. Pakuti mulle ka hinda, p2rast kui olin teinud n2gu, et ma olen nagu tegija, 150 Rs(India kohalik rahayhik - 1 euro = ca 60Rs) kesklinna. Loomulikult ei saa olla esimese pakkumisega n6us ning l2ksin veel oma s6pra otsima, tahtsin sisse minna, aga mind ei lastud, mism6ttes te mind sisse ei lase. Vaatas siis s6dur oma kurja pilguga ja n2itas, et lahku ukse eest, ma olin mism6ttes nagu, minu vabadust piiratakse. WTF!?
Aga p2rast juttu taksojuhtidega, kes mulle 400Rsi eest linna tahtsid viia, tahtsin ma raha nagu reaalselt vahetada. India raha ei saa mujal maailmas vahetada, ega viia ka riigist v2lja jne, seega kohapeal k6ik tehingud.
L2ksin ma sisse ja palusin s6durit, et ta mind sisse laseks. Noh ta siis pika m6tlemise j2rel ikka lubas, vaadates pilguga, et "mis see blond ikka teha saab?"
Ja siis blond vahetas raha 2ra, Thomas Cooki juures ning see maksab vaid 200Rsi yksk6ik, kui suure raha korral, seega tegin ysna suure tehingu, ligi 200 eurot. M6tlesin ka ennem mingi t2iega kaua, k6ik vaatasid ja jahtisid minu raha oma silmadega, kui ma seda seal ees vehkisin. Aga seal ma ei kartnud, s6durid ju s6brad.
P2rast rahavahetust ma ei l2inud loomulikult v2lja tagasi nagu n6ue oli, vaid kaaperdasin ennast WC poole, hea vabandus, kui peatama tuldaks. Tegin WC-s oma rahakotisysteemi korda, p2ris kaua aega l2ks. Ehk siis yks on mul k6ikide t2htsamate asjadega sisetaskus koos kogu suurema rahaga ning teine rahakott on siis m6nusalt k6rvaltaskus, et kui roovlid tulevad, siis ei hakka ma oma "rahakotti" kuskilt v2lja otsima, vaid ulatan neile fake rahakoti, kus ka mingi praht ja Solarise kliendikaart sees on.. :D Hehe, mulle muidu meeldib Solaris v2gaaa... xD Ning kappasin edasi raamatupoodidesse, kust otsisin omale mingit Lonely Planeti India versiooni ning otseteed rongijaamast kesklinna, aga hiljem loobusin sellest ja m6tlesin, et l2hen hommikul pigem, kuigi 24h Tourist Office on ka olemas(muide sama, kus ma ka hiljem maandusin)...
Ja magamas ma olingi r66msalt...
2rkasin rahva keskel oma koti peal lamaskledes kella 6 paiku. L2ksin v2lja, et otsida teed linna. Kaalusin taksot, aga siiski otsustasin metroo kasuks. 80 Rs maksis pilet ja ysna peagi ma linnas olingi. Liiklusest r22gin ma eraldi, kus ka seda p6nevat reisi teile kirjeldan, kuigi jah pean tunnistama, et naljakas oli klienditeenindaja kysimus metroos istudes, et "kuidas edasi liigute rongijaamast ning kus maha l2hete?"(statistika) - mina ise samal ajal kartes, et kysib piletit vms, kuigi sellegi ostnud olin.

P2ev algas varakult ning oli ylip6nev.
L2ksin siis rongijaama metroos maha ning uurisin turismiinfot, mis oli alles suletud sellel kellaajal, too bad!
K6ik jahmunult vaatasid mind nagu mingit maailmaimet, jah olin suure kotiga blond kenadus(hehehe), kes jalutas varajasel hommiktunnil mooda Delhit. Panin siis oma jalad ajama Connought Place'i poole, mis selline turismikeskpunkt peaks olema, info + postkontor ja poed ja internet, mida v2ga vajasin, et oomajale saada...

Tee peal olid mul mitmed semud, kes minuga kaasas k6ndisid ja elust ja Delhist jne r22kisid ning kes mind 6igesse kohta juhatasid, seekord t6esti 6igesse kohta, isehakanud giidid noo. Ait2h selle eest. Vahepeal jalutasin mooda veel t2naval lebanud inimestest, kes magasid head und ning sodist k6ndisin ma l2bi ja hyppasin yle ja lendasin l2bi...

Kohale ma j6udsin, suht jube oli vahepeal, seal ikka 7 paiku yldse liiklust pole, alles kell 11 tehakse k6ik lahti, seega pole ime, et kell 8 alles m6nuga kodus 2rgatakse. :D

Mitmed s6brad leidsin endale, iga nurga pealt, kes soovitas seda ja kes seda. Paljud soovitasid mul minna Kashmiiri, sinna meie arust konfliktsesse piirkonda. 2kki peakski minema, ytles mulle syda, saatus nagu ju, et inimesed niimoodi soovitavad mul minna. Delhi pidi nii m6tetu ja igav olema. xD
Esimene p2ev ja juba niimoodi rynnatakse minu valikut Delhis olemiseks.

K6ndisin ma l2bi umbes 3 turismiinfopunkti, mis on loomulikult erav2rk k6ik ning 2 tk s6imasid mind l2bi ja umbes ei andnud isegi kaarti mitte, sest mul polnud raha(oli aga v2ita tuleb alati teisiti), et nende reisidele minna. Olid need ikka parajalt kallid asjandused! Kujutad Sa pilti, Sind visatakse v2lja umbes turismiinfost, kus Sind kaitsma peataks, sest SA OLED VAENE! :D

Nii yritati mulle tynga ka teha, kui kysisin, et kas internetipunkti saan minna, et nagu tahaks oma CSile kirjutada v6i helistada, aga seepeale tuli yhest kohast vastuseks, et alles kell 11 KUSKIL KOHAS, siin ei saa, pole see mingi avalik kohvik.... Lisaks oeldi t2pselt nii : " Siin oli ju ilge plahvatus(blast, kutsuvad nad seda, mitte bomb blast) ja kahjuks internet on ajutiselt blokeeritud vms. Ma kyll alguses uskusin, aga p2rast sain aru, et hea vale m6eldi mulle v2lja. Kuigi yhes turistikas lasti mul isegi netti istuda ja seal peatuda m6nda aega, aga enne oli muidugi k6ik reisiideed v2lja poogitud minust ja aru saadud, et ega sellel vist t6esti raha pole. Sain isegi Teed ja v6iga rostsaia.

K6ndisin ma muudkui selle palavusega edasi j2rgmisse kohta ja j2rgmisse kohta, kuigi ei teadnud ikka veel, et kuhu siis ka. Sain yhe poisi sappa, kes mulle kingaviksimis teenust pakkus, see tundus nii vaimukas, et ma pidin temaga vestlust j2tkama, tahtis teine ju veel inglise keelt ka harjutada. K6ndisime me mingisuguse poe poole, mis talle tundus 6ige koht, kus ma saaksin 100Rsi eest omale korraliku s2rgi. L2ksime l2bi kena jalak2ijate t2nava ning temaga oli v2ga p6nev vestelda. Viis mind isegi yhte poodi, kus mind iga myyja jahtis ja midagi maha partseldada soovis, 6nneks p22sesin sealt oma blondi pea t6ttu kergelt minema...

K6ndisime edasi ning siis j2rsku karjus keegi, et "Would you like to have some free maps?" See oli nagu v2lk selgest taevast, loomulikult ma tahtsin. V2ike mees(hiljem selgus, et ta oli 13 ja 6petaja narrib teda tema inglise keele p2rast), puksis aga vastu, et l2hme ikka edasi ja 2rme peatu siin. Ilmselgelt tahtis mind viia kohta, kus saaks ise raha, niioelda - "commission fee"... L2ksime sisse ja siis pakuti meile teed ja paluti istuda ja vaadata kaarti, et kuhu tahaksin minna. Oeldi kohe j2lle, et 2rge Delhis jumala eest passige, kole ja m6tetu linn! On vist jah, suht koht 6ige jutt! :D Tundusid v2ga toredad ja ylis6bralikud mehed olevat, nemad r22kisid ja minu kutt oli t2itsa vait.

J2rksu l2ks asi karmiks! See turismi tyyp hakkas karjuma minu s6bra peale ja siis ma vaatasin ja muhelesin. Oli p2ris vaimukas pealt vaadata. hehe... Aga siis t6lkisid mulle ka 2ra ja polnud enam midagi naljakas, nimelt see kutt tahtis minu eest raha, et ta siia mu t6i(khmm ISE L2KSIN!!!)... Isegi taheti teda v2lja ajada sellest byroost.. Kujutate te pilti??? Karjumine hindi keeles ning r2me action ja isegi vaikselt v6eti p2rast k2est kinni jne.

P2rast siis hakati mind j2lle maha kantseldama Kashmiiri, kuhu ma ei tahtnud minna ja ytlesin, et mul pole raha niipalju ning ma ei teadnud, et siin nii kallis on k6ik, vanemad ei andnud raha noooo.... Vastuseks tuli see : " Sa ei sobi seega Indiasse! India pole mingi vaene riik ja me pole mingid vaesed rotid, keda Sa v6id oma kopikatega siia l6butsema tulla! India pole enam nii odav nagu seda oli 5.a. tagasi!" Ma olin jahmunud! Kurb! T6esti, mul polnud raha, et mingi ilgelt k2ia kaunites kohtades ja seigelda. Ehk peaksin lihtsalt chillima yhes Ashramis..

Ytlesin, et mul Delhis oomaja olemas, nimelt CS. Aga sellepeale k2ratati mulle, et see on jaburus ja m6tetu asi. Mingid chikid oli niimoodi 2ra v2gistatud ja hull draama olnud siin.Taheti, et ma l2bi helistaksin need inimesed ja reaalselt r22giksin nendega. Tegin ka seda, sain isegi kaks aadressi l6puks, mis neile kohe yldse ei sobinud j2lle. Niioelda, LIIGA KAUGEL! Ja peaksin mingi mitme metrooga minema, SO WHAT!? :D

Olin nendele vist nii Silma j22nud, et mind viidi kuskile k6rvalruumi, kust kuulis k6ikidesse teistesse ruumidesse niisamuti ning oli selline magamise ruum, r22kisime seal mega palju juttu ning olid p6nevad vestlused, sh Bollywoodi katsete osas, kus ma sain vastuseks : "Seks viib karj22ris edasi!"
Moodusid tunnid ja tunnid, saabusime ju kell 12, tegin vahepeal isegi uinakuid ja kuulasin turiste noomimaid klienditeenindajaid, r22ksime v2ikse poisiga juttu, k6ik k2isid ikka mind piilumas, osad turistid isegi saadeti minuga r22kima, kui nad pidid m6tlema oma reisi yle, enne maksmist.... :D

Kell hakkas juba pimedaks muutuma ning nad kutsusid mind veel m6tlema SUPER PAKKUMISE yle, kui ma v6taksin vastu Kashmiiri tripi ligi 7 p2evase "puhkuse", kus ma kaks p2eva lihtsalt s6idaksin, 48h kokku ja 5 p2eva veedaksin paadis m6nuledes, need on need paatmajad, kus kogu luksus olemas. PILDID OLID NIII KAUNID! Siiski see summa, mis ta pakkus mulle 14 tuhat Rsi alguses ja 12 tuhat p2rast ei rahuldanud mind, mul isegi polnud niipalju sularaha, pangakaardil ka mitte, kuigi Eurosid mul oli isegi korralikult. Seej2rel ma pidin ISE HINNA V2LJA PAKKUMA, mis mulle suuri raskusi valmistas ning ma blondilikult alla andsin ning kurba n2gu tegin, et ma ei peaks seda pakkumist vastu v6tma. Teadsin ju, et v6in tema juurde j22da mingiks ajakski....

L2ksime tema juurde p2rast kella 7 paiku(meeletult kaunis p2ikeseloojang oli India Gate'i juures) ning ma siis n2gin p2ris Delhit ka nyyd autos6idu ajal. Vahva!
J6udsime p2rale ning korteril pole vigagi, oli seal yks mehhikolane ning ameeriklanna, kes 6lut j6id. P2ris p6nev tundus kohe olevat. P2rast l2ksime yle viina ja mahla peale - mega hea kokteil oli ameeriklanna poolt. :D

Koguaeg mingi Hassisi suitsetamine k2ib, p6letad narko 2ra ning lased v2lja tavasuitsust tubaka ning siis segad selle poolnarkotuhaga 2ra ja paned segu uuesti selle tavasuitsu paberi sisse ja hakkadki t6mbama sydamerahuga. :D

Tema tundus kohe nii s6bralik, et v6ttis mind vastu ja hoolitses mu eest ning suhtles minuga meeletult palju.

Oli seal veel yks majapidaja ka, kes kokkas ja maja korras hoidis, sest omanikul polnud ju aega, oli vaja tood teha ja kellega p6nevad lood tulevad kyll alles hiljem!!!

Mehhiklane tegi siis kodulehte ja vahepeal sain minagi arvutisse chekkima, kuigi minimaalselt. :D

Toit oli lihtsalt imeline, meeletult m6nus karrikaste koos juustuga(paneer!) ja loomulikult valge riis, mis p6hitoit ka siin kodus. S6in loomulikult parema k2ega nagu nemadki, v2ga huvitav kogemus oli. Nauditav!

Ja oo saabuski, heitsime siis oma vahvatele mattidele magama, m6nus. Meie suur tegija, nimetan teda Gulguleeks nagu ta soovis, l2ks tagasi turiste pyydma... :D Myyb ta siis erinevaid reise v2ljaspoole Delhit ja ka majutust yle Delhi ja mujale.

Ohh seda I p2eva kyll, midagi jahmatavat! Ei tekkinud ei igatsust ega kurbust, ainult see yks kord! Oli l6bus ja chill, tundsin ennast nii h2sti... :D

YEAH,

Laigu.

No comments:

Post a Comment