Thursday 22 September 2011

Ulmeline 14.september: Karm kaklus otse minu magamistoas!

14.september oli j2llegi yks v2ga huvitav p2ev!

Hommikul oli 2ratus vara, vist ?!
Igatahes nautisin ma vaadet r6dul ilma yhegi s22seta, mis on lihtsalt vapustav...
Teised siin r22givad, kuidas mingil teisel kuul on siin meeletult s22ski, minuga 6nneks mitte...

Hommikul sain m6nusa hommikusoogi, kui mu rostsaia vahel oli muna! Hea! :D

Tahtsin jalutama minna koos rahvaga p2rast l6unasooki, 6nneks tuldi ka minuga. K2isime bazaaris, ehk turul 2ra, mis oli selline tavaline minu jaoks. Ainult et l6hnad olid lihtsalt segadusse ajavad, v6tsimegi siis yhed toidud tee 22rest, taimetoitlaste burger.. hehe! Into the face McBurgerlased ja Hesburgerlased... :D

P2EVA TIPPHETK
Nagu India Bollywoodi filmis ikka nii ka minul...

P2rast 6htusooki tulid meile kylla peremehe vend, kellega siis mingi asjaks l2ks. Hakati siis kaklema, mina m6nusalt teleka 22res parimaid filme vaatamas. :D
Alguses oli pigem lihtsalt norimine ja yks solvus ja siis teine vihastas ja vastupidi. Perekonnatyli niioelda. Jah, ikka juhtub. Aga taustinfost r22kima ei hakka, aga ysna tavaline, kuid valus probleem. :(

Vahepeal kysisin India keeles, et "noh ma ei saa aru?"(nagu blondid ikka) ja sain vastuseks, et oih Sa polegi korraliku draamat n2inud, mida siin korraldada oskame. V6i nii! Kas t6esti?! Jah t6esti... :D

P2rast norimist juba l2ksin v2lja ja plaksutasin, kui nad omavahel koos olid, siis aga juhtus midagi, mis mind jahmatas, nagu ikka India jahmatab inimesi.

Seda oli raske kirjeldada! See on lihtne asi!
Minu tyyp andis oma vennale SUURE tou ja vend andis vastu! Need kaks v2ikest pisikest kutti olid seal kahe tylinorija vahel ja yritasid m6lemat maha rahustada.

Nyyd jooksin ja kutsusin selle vahva ameeriklanna v2lja tema toast, et ta asjale vahele l2heks, sest mina oleksin ka ise vastu vahtimist saanud, naised aga seda ei saa. 6nneks sellist kultuuri nad siin austavad, et naisi nad ei loo!

Istusin tagasi oma kohale, rahunesid ka teised natuke maha... Varsti aga tuli inimesi aina enam juurde. Mingid kapid vennad kohale ja siis varsti j6udiski k2tte....

Unustasin mainida, et pidevalt k2is yks suur s6nelus ja hindu ning just kashmiiri keeles k6nelemine. Nimelt nad r22givad siin kashmiiri keelt, mis on MAAILMA YKS K6IGE ERILISEMAID KEELI! Seda vist v2ga 2ra 6ppida ei saa, v6i noh k6ik v6imalik.. Mida iganes..

Igatahes, asi kogus aina tuure ning vahepeal tulid mingid inimesed juurde ning k2is mingi kohvri edasi-tagasi tassimine, ei saanudki yldse selle poindist aru, sh ka mitte hiljem.

Nad k2isid yhest toast teise, inimesed sisse-v2lja, mina oma nurgas istusin. Olin seal alles teist p2eva. Mida ma teha sain? Ma ei teadnudki kedagi. Vb peaksin lahkuma... Ei, liiga riskantne, nad on seal toas pidevalt, kus mu asjad.. WC-sse minna? Ei! J22 rahulikult oma kohale...

Ja siis 2kki olid nad minuga samas toas - umbes 8 matsi, neist 3 v2ga pirakat, kapid nooo...
6nneks tuba piisavalt suur ja ma ei j22nud neile ette.
Ja siis tuli SEE KAPP mees ja andis minu peremehele yhe suure tau, see oli ikka MEGA SUUR! No ikka nii suur, et l2ks kohe silmad suureks..hhmmmm.. mull...
V2givald mulle kohe yldse ei istu, aga see selleks....

Kohe jooksis ameeriklanna talle peale ja virutas talle igavese piraka, niiet ta lendas pikali maha, pani jalaga munadesse ja kutt veeres nuttes uksest v2lja...



See viimane oli kyll hea nali, aga oleks v6inud ka niimoodi minna...

Tegelikult naine siis v6ttis tal k2est kinni ja vaatas kogu aeg silma ning ytles, et see pole tema kaklus ja ajas mingid kutid v2lja, sh natuke hiljem ka venna ning oht oligi kadunud, sest uks suleti niisamuti. Nyyd algas v2ike nutumoment, sest see draama oli peremehe jaoks valus, isegi mina m6istsin seda...

Aeg veeres...

P2rast, kui k6ik oli rahunenud ja kell oli saamas juba 11, otsustati, et me l2hme ekskursioonile Pushkarisse(meie suur s6ber siiski moslemite pyhasse linna palvetama)! Me siis pakkisime oma v2hesed asjad kokku, p6rutasime autoga byroosse ja v6tsime autojuhi(Gulgulee hea s6ber), kes meid kohale s6idutas teise linna. S6it kestis ligi 11h ning me s6ime vahepeal ning tegime yksikuid pause, kuid s6it oli lihtsalt jubeeee. Sellest liiklusest aga hiljem!!! Lehmad, ahvid jms elukad tee peale ees... Ummikud ja traktorid ning rekad, k6ik v2ga p6nevad...

Positiivsust Eestisse soovides,

Laix. :D

No comments:

Post a Comment