Friday 2 September 2011

Viisataotlus Soomemaal...

See on nii armas vahva lugu, et tahan selle ka teieni tuua, kuigi juba p2ris hilja.

Ehk siis, olin ma omadega ilgelt palju hiljaks j22nud ning p6hjuseid v6ib otsida igalt poolt. Ylekoormus Suvekooli korraldades v6i siis lihtsalt chill aeg, ehk "ei usu, et Indiasse l2hen" tujudega.
Samas olin ma pisut arusaamatu selle uue systeemiga ega m6iganud mina, et mida tegema peab, olen ju blond. Ei osanud avaldust t2ita. Esimene kord iseseisvalt sellist viisat tegemas, v6in ju Tyrgi piirilt viisa tegemiseks yhe rahayhiku anda, aga mingeid suuri ankeete ja kauneid pilte andma ei pea.

Seega oli mul vaja varuplaani, pean ise kohapeal minema! See oli otsus, mis tuli raskelt, kuna raha polnud yldse! Oli vaid minu reisikontol, mida ma kyll raisata ei tahtnud, aga natuke kulus sedagi.

Kuigi raha l2ks peamiselt viisa enda peale 50 eurot + 12 eurot(see, et ma Nepaalis 2ra k2ies j2lle tagasi saaksin tulla).

6nneks oli mul nii SUPERHEA onunaine, kes mulle Vikingline kinkekaarte jagas, lausa m6lema s6idu jaoks. Pidin ju nii viisataotluse sisse andma kui ka viisa p2rast koos passiga 2ra tooma. :D

Probleeme oli tekitanud minu jaoks veel ankeedis olev lahter "kes on Sinu vastuv6tjad Indias?" - "ei olegi"! Samas panin ma sinna suvalise hotelli, mis internetist leidsin. Sihuke p2tt valmis!

L2ksin ma r66msalt kohale, endal kaasas raha + passipildid. Istusin r66msalt siis ma sinna vastuv6turuumi ja hakkasin oma online ankeeti t2itma. K6igil teistel lehed kaasas, vaatan neid imestusega. Kas mul peaks ka olema v2ljaprinditud versioon? AHH!?!?!?!? :D

Ja siis Laigu vaatas kella ning aeg tiksus hullusega, oli vaid mingid m6nedkymned minutid j22nud ja ma pidin kuskil printima, panin oma taotluse r66msalt m2lupulgale ja jooksin alumistele korrustele, kus ma koputasin printeri asjus erinevatele ustele. Ei avanud keegi. Pulss t6usis...

Ja siis p6rutasin ma v2lja peauksest ja otsisin kohta, kus v2lja printida. Mooda t2navaid m2lupulk k2es ja ingleid palumas, et ma nyyd sellega ei p6ruks. Oli ju reede ja see oli mu viimane v6imalus oma taotlus sisse anda, mida sai teha kella 12ni, kell ise aga 11.30 vms, oli veel j2rjekord kaaa...

6nneks olid mul teravad silmad ning torkas yks advokaadibyroo silma, kappasin sisse ning p2rast seletamist, et miks ma nii blond olen ja seda varem v2lja ei printinud saigi asi tehtud. Ma olin lihtsalt NIIIIIIIIIII t2nulik!!!! :D

6igeks ajaks asi tehtud ning asi superlux! Laigu is happy!

Muide see India saatkond on NIII V2IKE!!! Ise teenivad seal igap2ev mitusadatuhat eurot, sest inimesi on nii paljuu, kes seal k2ib tegemas viisat, aga korralikke ruume ei jaksa osta. Samas oli seal palju m6nusat india kraami, igast kujud jne...
J2lgisin ma yhte naist seal, kes k6neles nendega, oli mingi probleem ja v2rki, r22kis inglise keeles, seega pidi olema eestlane, sest soomlased r22givad seal soome keelt.

Olin viisataotluse tehtud saanud, siis k2isin linnas veel ringi ja olin kohvikus aktiivne ning suhtlesin ajakirjanikuga yhel p6neval teemal telefonitsi ja olin muidu tubli wifi kylaline.

L2ksin umbes kella 6 paiku terminali ning lihtsalt chillisin seal, nett sai ka kiiresti otsa, sest akut laadida polnud v6imalik. Kirjutasin just yhe s6braga v2ga karme s6nu FB-s, see vihastas mind ning just hetk enne seda olin tutvunud neiuga, kes oli ka saatkonnas see Inglise keelt k6neleja. Temaga veetsime terve 6htu koos kuni Tallinani, kus mind Lisette ja pidu ootas!!! V6rratult m6nus oli vestelda niiv6rd p6neva inimesega, lihtsalt imelineeeee..... Unustamatu vestlus! Ta kuulas mind ja mina teda! Kordagi ma ei m6elnud l6petada. YEAH!

Ja kui ma viisale j2rgi l2ksin ning n2gin seal oma viisat passis, siis ma lihtsalt hyppasin lakke ja tahtsin neid kallistada, aga l2bi klaasi polnud v6imalik. Karjusin igal pool ja laulsin l2bi terve linna. Tundus minu jaoks midagi mystilist lihtsalt.

Haha, meenus veel lugu, kus ma tulin laevalt maha ja siis ootasin ning olin wifis, et kell 14 saaks, et saaksin oma asjandusele j2rgi minna ning siis j2rsku rahvast oli ootesaalis rohkelt, ei saanudki aru kuidas. J2rsku hakati minust pilti tegema, muidugi enne kysiti luba ka. MIks siis? Nimelt pidi hea kaader olema, kus mina nooruk istun oma l2paga pingil ja k6rval 80 aastane vanaproua. :D Oleks isegi tahtnud seda v6tet, aga kaamerat polnud kaasas xD... hahahaha

Kallistan teidki seal kaugel kaunil Eestimaal,

Laigu. :D

No comments:

Post a Comment