Friday 23 September 2011

P2evad l2hevad ja l2hevad(17.-24.sept), p6nev elu Delhi 22relinnas.. :D Samas kihk juba minekut teha!

V2ike p6nev reisikiri lihtsast kodusest elus Delhis, yhes 22relinnas... :) Samas v2ga p6nev!!!

Igap2evaselt siis homikul jooga ning hommikusook vahest tuleb, vahest mitte! :) Ning iga6htu moodus ikka peamiselt filmide k6rval, kui arvutit just vaba polnud...

17.SEPTEMBER

Ilmselgelt magasime me pool p2eva maha, sest lihtsalt nii kurnatud olime autos6idust + jubedast actionist byroos. 6htu nagu ikka sook ja siis m6nusad filmid. Mario tegi terve p2eva ja oo seda kodulehte : indiaadventuretours.net

M2letan kyll, ma andsin majapidajale raha 15 Rsi, et ta mulle ostaks r66msalt banaane suure korvi, sest ma tundsin ilgelt puudust puuviljadest, sest kogu aeg oli toiduks curry kaste koos samas p2ris hea, super hea juustuga(paneer) seal sees ning valge riis. Kuigi see k6ik oli imemaitsev, siis tahtsin vaheldust. L2ksin s6braga kaasa ning korraks l2ks ta mingi oma s6bra juurde ja siis tuleb tagasi 3 sigaretti n2pus ja vaikselt mulle ytleb : "Secret! Secret"
WTF?! Ma tahtsin ainult kobarat banaane juuu?! Ilmselgelt ma ei kavatse neid tagasi vahetada ja olgu ta siis 6nnelik! J2rgnesid mitmed tunnid suht normaalselt blokeerimist, et ta oma teost aru saaks, ta on eksinud!!!

Siis algas yks p6nev pillim2ng v2ljas, mingid ehitajad jms rahvas kogunes laup2eva 6htut t2histma...
MIna korra kuulasin seda, aga mitte ka kaua...
Meie majapidaja l2ks aga v2lja ja ta ei saabunudki tagasi. EHk siis p2rast otsisid teda juba boss ja tema teised sulased taga, aga teda polnud, polnud ka yhe tyybi s2rki, mis kaduma l2inud. Samas tyybi k6ik teised asjad olid veel siin, no isiklikud asjad...

Tegime siis ise soogi, mis j2llegi mega maitsev, seekord munaga curry kaste mulle.. :D Pole nii hea, kui juustuga siiskii...

18.SEPTEMBER
Kindlasti oli seal rohkelt filme...

Aaa kurb hetk ka, meie s6ber Mario lahkus meie juurest Varanasisse ning nyyd pole enam netti ka ning pean kasutama naabert2nava internetiyhendust, mis on aeglane ning pidevate elektrikatkestustega... Ohh jahh :D

L2ksime siis p2rastl6unal me selle yhe tyybiga, kellest ka FB-s pilt on jalutama ning bazaari ja ta suutis kohe mu pl2tud 2ra l6hkuda. Ohhh tore vend! Hiljem avastasin, et ka minu telefon on PUK koodi all, tahtis ta sinna kogu aeg ligi p22seda ju. Saatanast ma ytlen nooo...

Igatahes l2ksin kellegi teise pl2tudega bazaari ja vaatasime mulle uusi jalavarusid, aga tulin sealt hoopis 2ra oma uue salliga, mis on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii minuv2rvi, et anna otsad, aga ilmselt ka v2ga kunstlik, sest v2rvi on seal palju ning k6ik mu n2pud on p2rast v2ikest kasutamist kaunist sinist t2is... :D Ja riided samuti, eriti valged pluusid oma kraedega...

6htuks polnud j2lle meie sulast tagasi tulnud ja soogid pidime ise tegema, 6nneks ylej2rgmisel hommikul kostitas mind ameeriklanna heade v6ikudega...

L2ksime kolmekesi siis toojuurde(byroosse kesklinn, tema valge autoga) hilja 6htul ning leppisime isegi kokku, et kui myyme mingitele inimestele maha 2 reisi Kashmiiri, paadireisi niioelda, siis saan mina tasuta kaasa minna sinna. :D Ilmselgelt olin p6nevil. Aga 6htu kujunes nii, et tegime mingit narkot(no worries, ohutu kraam) veidike(mina v2he!) ning seej2rel arvutisse l2ksin ma. Hakkasin siis n2itama sellele 2ripartnerile "Siin me oleme" Ja laulupidu jms ning eesti laule laulma kaasa. hhahaaha:D Ta istus oma telefoni netis v6i magas toolis, eriti ei kottinud. Kyll tahtis ta oma filme vaadata, mis minu magama panid ning tema oma moslemi mantrat vms luges ja laulis jms seal arvuti taga...
Kyll nii uudishimulik minu meilide ja inimeste vastu, kellega FB-s suhtlesin, n2itasin talle Eesti maastikke ja Eesti naisi ning siis lubasin kunagi isegi, et aitan tal Eesti viisat saada. YEAH RIGHT! :D

L2ksin ka oosel magama(seal byroos oli neil mingi ruum ka madratsitega)

EHK pm, k2is boss ainult 6htul mingi aeg kodus ja s6i ning oli natuke oma naisega ning vahest magas m6ne tunni ning siis l2ks toole tagasi, 20h tood iga p2ev! :D

19.SEPTEMBER
ning hommikul kuulsin, et kuidas mingid jaapanlased olid k2inud ja mingid reisid ostnud(kahtlane!), sest oosel kui mina kella 4ni yleval olin, siis polnud yhtegi turistihingelist n2ha...
Tahtsin juba kiiresti koju saada, aga alles p2rastl6unal saime, olin n2lga suremas peaaegu...

Magasin suht terve p2eva maha ja vaatasin natuke filme ja olin suht laip, sest uni seal byroos oli yyrike...

6htul palus boss mul uuesti tulla, kuid ma suht laip ja ei l2inud, kyll aga pidime siis homme hommikul ameeriklannaga tulema sinna talle appi vms..

Nyyd 6htul helistas boss ka oma majapidajale, kes kaks p2eva kadunud juba oli ning ytles, et kui t2na tagasi pole, siis 2rgu siia enam asjatagu. Ta tuligi m6ne tunni p2rast tagasi koos ravimitega, ise nii n2ost 2ra jne...
Yks v2ga segane v2rk ytleksin mina...

Hehe....

20.SEPTEMBER

Hommikul m2ngis minuga kyll Nepaali tyyp aga mingit kaardim2ngu, kus ise sohki tegi(st mulle osasid reegleid ei r22kinud l6puni ja selgeks), aga samas sai ikka 2:1 p2he! hahaha :D Kuigi ma olin suht alles 2rganud ja polnud voodist v2ljagi saanud, juba mingi kaardid ees - m2ngime? :D
Suht igav kaardim2ng, kui aus olla.

P2eval k2isin jalutamas koos ameeriklannaga, kellega ka linnas k2isime. N2itas ta mulle metroo asupaiga ning k6ike muud head ja kavalat, mida j2lgida jne. Samuti olime bossi kontoris ning uudistasime, et mis seal head! 4h j2rjest passisime seal, ei mitte midagi head! Ainult mingi kaks klienti k2isid, kes ka midagi ei ostnud, p2rast 3h j2rjest k6nelemist ja r22kimist.
Muide kontoris n2gime nii seda purjakil meest, kes oli bossi onu! Hehe, kyll on ikka alles kokkusattumus, missugune(loe kindlasti ka actioni postitust, siis m6istad). Mulle kohe see bossi 2ripartner yldse ei meeldi, imelik tyyp noo. Kyll aga bossi 2risulane on p2ris naljakas v2ike hindu, temaga on ikka nalja saanud... :D
Koju minek 5 paiku, l6ppude l6puks!!!

Oosel olevat olnud maav2rin, mida toanaaber kyll tundis, mina aga mitte! :D Tema tunnetab neid asju paremini. Samas tahaks kyll tunda seda p6nevat tunnet...

Tegin isegi paar tantsuliigutust, kui ylet2nava naabrite beibed head pop mussi lasid ning tantsisid seal terrassil veidike :D Hehee....

Vaene Nepaali majapidaja oli ikka suht laip ja v2ssu, ei liigutanud v2ga eriti, kuigi pidi meie eest hoolitsema...

21.SEPTEMBER

Hommikul tulid mingid inimesed meie juurde, yks kutt ja yks tsikk(LONDONIST!!!)! Kena neiu teine, aga samas v2ga haige, mingi toidumyrgitus oli, kuulsin ma! :(

P2eval m2ngisime Nepaali majapidajast kutiga mingi v2ikese palliga isegi natuke toas v6rkpalli laadset asjandust, p2ris naljakas... :D Aga tuli nii igatsus rannav6rgu vastu, ohhh kuidas seda tahaks m2ngida. Lihtsalt nii m6nnaaaaaaaaaaaaaaaaa......

Ja netis k2isin ka hiljem, rongipileteid jms j2lgimas! Ikka rahvas mind natuke j2lgib. v2ljast vaadates..

Ytlesin oma bossile 6htul, et ta mulle piletid broneeriks Delhi-Agra-Varanasi-Kathmandu.
Ta ytles, et OK, ma uurin! Kuup2evad sellised, Ok! :)

6htu rahulikult enne tormi filme vaadates moodus..
R22kisime terve 6htu ameeriklannaga USAst ja tema elust, v2gaaa p6nev. Lisaks r22kisime maav2rinatest ning ohututest ja kuidas ennast kaitsta, p2rast Volcano filmi! :D

Temaga oli nii p6nev vestelda religioonist! See vestlus j22b eluks ajaks meelde, sest ta oli nii minu vaadetega nooooo :D Kirjutan selle endale ylesse, liiga intiimne, et jagada, sest oli t6esti v2ga radikaalsete ideedega, mis mulle meeldisid.. Yldmass seda ei m6ista!!!

6htuks oli j2lle see Nepaali tyyp kadunud, nyyd m6tlesin, et p6hjuseks olen j2lle mina(eelmine kord ignoreerisin teda ju mitu tundi ja p2ris vastikult, natuke jama noo), sest olin ma ju j2lle olnud temaga v6ibolla liiga kuri!!

Ja egas ta tagasi ei tulnudki enne kui mina 2ra l2ksin juba. Ameeriklanna r22kis ka, et talle vb p2ris ei sobinud see too ja et eelmine majahoidja oli olnud megamegamega hea ja v2gev tyyp, kes t6esti tegi oma tood hingega :D Koristas, pesi ja tegi syya ning hoidis oma kylalisi ja bossi... :D

22.SEPTEMBER

J2lle mul oli hommikul koha, sest konditsioneer(liiga kylm noooo krt kyll) ja isegi puhurid laes ei m6ju mulle h2sti(need vist ajavad liigse tolmu ringlema, mis siis allergilise reaktsiooni tekitab)!!!

Homikul oli 2ratus j2lle selline, et uued inimesed tulid sisse, mingid kaks beibet kuskilt, suht kenad. Ma mingi l2ksin veel WC-sse aluspesus, haha, see oli naljakas hetk!!!
Ja varsti nad olidki juba l2inud, ei j6udnud suurt vestlustki teha!

Hommikul avastasime ka, et mingid koerad olid k2inud meie prygikastis ja olid siin ukse taga ilgelt haukunud ja mollanud ning k6ik praht laiali. No ikka juhtub! xD

Terve p2ev s6brunesime uute tulijatega, kes p2ris vahvad inimesed, need inglased nooo...

P2eval lisasin tohutult v2gevad pildid arvutist FBi, nimelt olin ma maininud eelmisel p2eval bossile, et arvuti internetiga kuluks marjaks 2ra, et saaksin niioelda FBis asju teha talle! Hehe, pigem endale... :D

P2eval sain k6ne bossilt, kes r22gib, et mulle rongipiletid jms 2ra kohe broneerimas, tahab minuga veel viimast JAH s6na! Ilmselgelt noo! Sest pakkus ta mulle koos majutusega hinnaks ligi
17 000 Rsi, mida mul isegi sulas polnud. Kuigi Nepaali eurod olid mul olemas, polnud ma siiski n6us neid 2ra andma mingite rongibussipiletite eest! No way! Kysisin siis ilma majutuseta hinna ja sain 13Rsi, mism6ttes, ise ytles veel, et majutus on 5kilo?! WTF?! Ta ikka liiga segi omadega...
L6puks ma loobusin ja ytlesin, et kas ma v6in tema juurde byroosse arutlema tulla nende asjade yle. Ytlesin veel, et mul on mingi 7 kilo alles, et kas ta seda tahab, ta nagu v2ga ei tahtnud, teades, et mul on veelgi rohkem raha, mida koorida.. LOL! :) Laigu sai hakkama suure teoga, ta ei m2nginud raha maha, sest p2riselt, see oleks olnud mega suur kaotus ja mul oli mega raske EI oelda, kuna ta mind terve n2dal ja 4 p2eva yleval pidanud ja parimalt kostitanud...

V6tsin ennast kokku ja ostsin siis ise need rongipiletid, p2rast konsultatsiooni naisega. Ta arvas ka, et see natuke liiga kallis, minule, kes esimesel p2eval oma keskmise p2evarahaga neid megalt yllatas. Nad olid jah MEGA yllatunud, kui ma ytlesin, et mul on mingi 2-3 eurot p2eva kohta reisides... :( )

Ehk ma l2ksin siis suurde rongijaama, kus Delhis on selleks eraldi olemas New Dehli trainstationis turistidele m6eldud eraldi asutus, kes Sinu rongipiletid broneerib(see on Lonely Planetis kenasti kirjas, sealt ka info v6tsin, sh rongipiletite hinna kohta). Ylim6nus koht!
Vahepeal pidin seal ise rongipileteid otsima, sest nad oli mega h6ivatud ning rongid samuti v2ga h6ivatud. Pidin valima k6ik rongi l2bi, kuniks leidsin m6ne sobiva. 6nneks leidsin! :) YEAH!
Aga siis kui raha hakkasin maksma, siis tahtis mind eriti t6mmata, lisaks veel mind AC-sse sokutada, mis mulle aga ei sobi. Ehk siis konditsioneeriga, ilgelt kylm noo! :D
Ta tahtis mind t6mmata ja arvutas meelega valesti, siis kontrollisime uuesti numbreid ja iga rongipileti hindu ning ta ei teinud teist ilmetki, kui summa oli ligi 2 euro v6rra v2henenud.

Tegin tagasitulles ka yhe blondi nalja, nimelt ostsin metroopileti yhe peatuse varem ja proovisin sellega siis v2lja saada, ei 6nnestunud! :( Algul kysisid minult 10Rsi, aga siis ma vastu, et mism6ttes, ma ei saaa midagi aru, ma nagu turist(ja blond). Aidake mind parem siit v2lja! Ostsin siis l6puks 1Rsi eest uue myndi ja maksin ikka sama raha, mis varem. Aaa vahepeal tahtsin tungida ka sinna kaunisse ruumi, kus kutt istus, sest kutsus mind mingi teine kutt sinna kajuti poole, arvasin, et pean minema ylekuulamisele vms..

J6udsin tagasi ennem, kui boss, kes t2na alles kell 10 j6udis ning siis kiire soogi tegime ning juba j2lle minekut tegi! Mina ei maininud midagi ostetud piletitest! :)

23.SEPTEMBER

Hommik oli hirmu2ratav(kella 8 paiku, nimelt sain ju alles kell 4 magama), mingi kahtlane lind puuris oli toodud meie terrrassile otse meie toa ette v2ljaspool ust ning koer haukus seal ilgelt ja mingi lind kraaksus ka kuskil lae all. No ilge paanika! Mina ei teinud v2ljagi eriti! Siis naised asusid tegutsema! See yks inglane, kes t2na v2lja pidi minema(nimelt kutiga lendavad GOA-sse), l2ks asja klaarima ning ameeriklanna l2ks abistama, tegid siis asja korda, me kutid rahulikult paneme sleepe'i. Kutt kysib veel, et kas peaksime appi minema, mina vastan : " Ei, kyll nad tegijad hakkama saavad!" haha! :D

Ja l2inud nad olidki, kui mina juba kell 12 ylesse sain! :D

Ylichill istumine ja arvutis CSide otsimine ning lihtsalt blogi kirjutamine...
Samuti v2ga suur igatsuse p2ev, lisasin oma l6petamisest esimesed pildid, nii kurb....
Panin mitmeid videoid ylesse FB-sse, mis meenutasid vanu ja h2id aegu jnejnejne...

J22tis, tee ja kypsised, nuudlid...
Ohh ma naudin seda megalt!!!

Terve p2eva lihtsalt aluspesu v2el chillinud arvutis ja v2ljas terrasil jne, teinud FB lehte bossile ning niisama elu nautinud..

Kahjuks olid hommikul meie kallid kylalisd juba l2inud ning see oli vast kurb uudis. :( Ma ei saanudki nende kontakte, tundusid nad nii p6nevad inimesed olevat! Kuigi tydruk oli h2sti vaikne ja luges oma raamatut, aga noh ta oli haige kaaa, niiet...

Ytlesin siis l6puks oma hostile ka, et ma lahkun homme. :) N2itasin talle FB lehte ka, millest ta p2rast "minu ISE ostetud pileteid" absoluutselt huvitatud polnud.

Oosel oli mingi meeletu toss tulnud, sest 2kki m6tlesid mingid tyybid, et nad hakkavad t2naval p6letama mingit prahti(et seda on noh way to much), aga meie peale yldse ei motle! :D
Aken kinni ja oli juba parem elada.

24.SEPTEMBER

Ma tegin hommikul oma bossile kaardi ja see oli otse sydamest! Et umbes - ta nii tore ja lahke, et mind vastu v6ttis, kuigi kaotas minu ja minu tegemiste vastu koheselt huvi, kui ma tema k2est pileteid ei ostnud(mille peale ta tegi NOOO(h2sti rahulikult nagu see olekski t6si olnud - oligi) ja l2ks edasi). Ehk siis ta luges seda valjult mitmele inimesele, minu juuresolekul ette.

Kylmkapist tahtsin yhe special chocolate cake'i kaasa v6tta ja kysisin, et kas pool v6in v6tta ning naine ytles, et sorri, ei see on bossi oma ja siis v2ike arusaamatus jne ja ma ei saanudki mitte l6ikugi sellest.... Ylikurb noo! :) Muidu kyll ameeriklanna jagas minuga k6ike- j22tist, nuudleid ja kypsiseid ja tegi isegi superhead teed kardemoni jms-ga, YLIHEA!

J6udsin metroosse ja ostsin pileti New Delhisse(rongijaama). Oma suure kotiga rahulikult sammusin ringi. Ei l2inud ymberistudes kiirustades j2rgmisse metrosse, sest masside sees olles on varastada lihtsam, hoidusin nendest...

Hakkasin siis minekut tegema metroosse ning kui yks kutt tahtis ilgelt sisse tungida metroorongi teise v2lja laskmata(jah t2pselt nii nad tegutsevadki, et v2lja nad ei lase kedagi, vaid suruvad ennast kasv6i 10 matsi vastu sisse-imelikudveidrikudnatukedebiilikud) ja siis ma nagu nygisin teda ja kutsusin korrale. P2rast sain niipalju pilke ja kommentaare, mida ei m6istnud ja naljakaid ilmeid jne, hehe p2ris l6bus, mingi blond yritab Delhi metrood muuta siin. Igatahes vahepeal v2ga p6nevad lood metroost, aga need juba liikluse postituse all hiljem! :D

Sain rongijaama, m6tlesin, et olen tark ja chekin, et mis peatusest minu rong t2pselt v2lja l2heb.
Tuli v2lja, et minu varasem broneerija oli veel tool ja uurisin kohe tema k2est, vaatas ta j2rgi ja ohh mida 6nnistust! MINU ESIMENE RONG ON T2PSELT 11h ja 30min hiljaks j22mas, tehnilised probleemid, vastati mulle!!!! Ehk 2kki hommikul l2hen rongiga Agrasse! Ma m6tlesin, et mida asja!!!! Kas pole yhtegi j2rgmist rongi, mis viiks mind sinna Taj Mahali juurde kiiremini vms?! Aidaku mind keegi! Ja siis ta viis mind kuskile, kus ma abi ei saanud, aga 6nneks uurisin ma ise natuke arvutist, et j2rgmine rong l2heb juba 1h p2rast minu algset rongi ning seal on vabu kohti. Uurisime kohe j2rgi temaga ning JAH oligi. Tegime mingi maast leitud suvalise paberi peale minu andmed ja allkirja ning maksin 140Rsi ja olingi j2rgmise rongi peal kirjas, mis ei hiline sekunditki! :D Vahepeal pidin trygima j2rjekordades ja inimeste vahel jms, aga tehtud see asi sai!!!! Ma niiiiiiiiiiii 6nnelik! Esimene rong j2i hiljaks, aga olukord lahendatud superh2sti!

Indias sai siis bossi juures ing. k. filmikanaleid kogu aeg j2lgitud, ylivapustav...
Ma olen juba n2inud k6ik filmid 2ra:
Twilight 1+2
Bruce Willise actionfilmid
DeNiro parimad filmid
Spiderman k6ik osad
Bollywoodi filmid
Komoodiaid rohkelt, noh igatahes mingi 40 filmi v2hemalt, no iga p2ev ca 4-6 filmi!
The Hills have Eyes - selle kohta tahan kommenteerida, et see oli jubedus kuubis, sest ma sain vahepeal ilge shoki, t2pselt hetkel, kus nad olid kolmekesi oma karavanis, kaks kutti ja siis 6de v2gistatuna k6rval, kus nad kuulsid, et keegi on v2ljas! See oli mega jube! Lihtsalt v2gistati inimesi ja siis tapeti lihtsalt niisama, APPI!!! Ma sain reaalselt shoki ja m6tlesin, et mis peale hakata oma elu ja k6ikide teiste vaesete inimestega, keda nii alandatakse ja kes seda veel pealt peaksid n2gema. Ohhh see oli niiv6rd valus sisemiselt...
Me l6petasime selle vaatamise hiljem 2ra!

Ja nii mu elu seal kenasti mooduski... :D

Varsti olin juba Agrassss.... TAJ MAHALi linnas...

No comments:

Post a Comment